W celu naprawy programu PITGofin wykonujemy kopię zapasową następujących folderów:
C:\Użytkownicy\"nazwa_uzytkownika"\AppData\Roaming\ePITGofin - (zawiera plik bazy danych z zapisaną listą wszystkich wysłanych eDeklaracji)
C:\Użytkownicy\"nazwa_uzytkownika"\Documents\Pit GOFIN - (zawiera foldery z plikami XML wysłanych deklaracji oraz UPO)
Gdzie "nazwa_uzytkownika" to nazwa aktualnie używanego konta systemu Windows.
Aby wejść w folder AppData należy wcisnąć logo Windows + R i w oknie Uruchom wpisać %appdata%
Następnym krokiem jest odinstalowanie aplikacji PITGofin.
Pobieramy narzędzie do naprawy .NET Framework. Automatycznie naprawi problemy z instalacją
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30135
Uruchamiamy ponownie komputer i przystępujemy do instalacji PITGofin.
W razie problemów lub niejasności zapraszamy do kontaktu.