Przy zakupie nowego dysku twardego, możemy napotkać problemy z odpaleniem go na starych systemach. Problem występuje gdy po podłączeniu dysku nic się nie dzieje. Dysk jest widziany w Biosie oraz w Zarządzaniu dyskami. Przy dysku jest tylko partycja z informacją Chroniona partycja GPT. Na dodatek nie możemy tej partycji usunąć.
Powyższy komunikat może świadczyć o uszkodzeniu bazy danych Płatnika, plików programu Płatnik oraz błędu konwersji.
Po raz kolejny w maju 2016 roku mieliśmy zaszczyt wzięcia udziału w wydarzeniu Budowa Roku 2015. Naszym zadaniem była obsługa multimedialna tej uroczystości oraz aktualizacja strony internetowej. Szczegóły na temat "Konkursu Budowa Roku 2015" znajdują się pod adresem www.budowaroku.pl
W celu rozwiązania problemu komunikatu "błąd kopiowania" w Płatniku należy uruchomić Usługi i aplikacje w sytemie Windows. W następnym kroku odnajdujemy usługę "Aktualizacja programu Płatnik"- prawy przycisk myszy - Uruchom.
Po zmianie komputera na nowy albo ponownej instalacji aplikacji proCertum CardManager, możemy spotkać się z informacją w Płatniku „Nie można uzyskać dostępu do karty, ponieważ został wprowadzony zły numer PIN”.